A jövő évben érkező újdonságok sora a CR-V-vel indul, amelyhez erősebb dízelmotort és hatékony, kilencfokozatú automatikus váltót is rendelhetnek majd a vásárlók 2015-ben. A népszerű szabadidő-autó megjelenésében is modernebb lett, új a fényszóró, a LED-es hátsó lámpa, a hűtőrács, a haspáncél és a ködlámpa, valamint átrajzolták a csomagtérajtót és a lökhárítókat is.
A négykerékhajtású CR-V mozgatásáról az Earth Dreams Technology motorcsaládhoz tartozó, új, nagy teljesítményű 1.6 i-DTEC erőforrás gondoskodik. Ez a – CR-V esetében a 2.2 i-DTEC helyébe lépő - négyhengeres motor a Honda erőforrásainak új generációját képviseli, kategóriájának élmezőnyébe tartozó, rendkívül alacsony üzemanyag-fogyasztással és CO2-kibocsátással.
Hatfokozatú, manuális váltóval társítva nem kevesebb, mint 160 lóerőt és 350 Nm-t ad le, ennek dacára kilométerenként csupán 130 gramm CO2 -vel terheli a légkört. Ez 11 százalékkal alacsonyabb érték, mint a kifutó erőforrás esetében, s nem mellesleg a kategória legjobb eredménye. Szintén komoly előrelépést jelent az új, kilencfokozatú automatikus váltó, hiszen alkalmazásával 20 százalékkal, 135 g/km-re csökkenhet a CO2 kibocsátás, amellett természetesen, hogy még könnyebben kezelhetővé válik az autó.
Az elsőkerék-hajtású dízel CR-V továbbra is megvásárolható lesz a kézi kapcsolású váltóval társított, 120 lóerős 1.6 i-DTEC motorral, melynek szén-dioxid-kibocsátása immáron csak 117 g/km.
A Párizsi Autószalon Honda standján a vadonatúj HR-V-t is megtekinthetik az érdeklődők. A kompakt, fronthajtású szabadidő-autó 2015 nyarán kerülhet a márkakereskedésekbe, s motorválasztékában két Earth Dreams Technology erőforrás szerepel majd. Az alacsony súlyú 1.6 i-DTEC dízelhez és a vadonatúj, benzinüzemű 1.5 i-VTEC-hez alapesetben hatfokozatú manuális váltó kapcsolódik, de utóbbihoz félautomata, fokozatmentes (CVT) erőátvitel is kérhető.
Az új HR-V mellett a Jazz prototípusa is Párizsban lép először a nagyközönség elé. A Honda kiállítási területén megtekinthető lesz az új, letisztultabb és modernebb karosszéria, valamint számos egyéb innováció is, melyek hatékonyabbá teszik a világszerte népszerű modell következő generációját.
Forgalmazása várhatóan 2015 nyarán kezdődik, s vélhetően még sikeresebb lesz, mint elődje, hiszen az új Earth Dreams Technology motor érkezésével teljesítménye nő, üzemanyag-fogyasztása pedig csökken. A benzinüzemű, 1,3 literes i-VTEC erőforráshoz a - korábbi ötfokozatú helyett –hatfokozatú kézi kapcsolású váltó vagy folyamatosan változó áttételű automatikus egység (CVT) rendelhető.