TOKYO, Japán, 2009 Május 11 – A Honda Motor Co., Ltd. bejelentette, hogy a 2009 áprilisában újonnan regisztrált* személygépjárművek között, 10,481 darabbal (forrás: Japan Automobile Dealers Association) az Insight lett a legnagyobb számban értékesített autó a Japán piacon. Ez az első alkalom, hogy egy hibrid modell került az eladási lista élére Japánban, egy hónapos értékesítési periódust nézve.
A Japán autóipar legnagyobb számban értékesített autója ezidáig a Honda Fit modell volt, az újonnan regisztrált személygépjárművek között 2008-ban és a 2009 március 31-ig tartó pénzügyi évben is. A Fit szintén a gyár legnagyobb számban értékesített modellje volt 2009 március hónapban is, illetve 2008 decembere óta az egymást követő négy hónapban ugyanígy, mindaddig, amíg az Insight le nem szorította 2009 áprilisábana a képzeletbeli dobogó második fokára.. Ez az első olyan alkalom, hogy a Honda birtokolja az eladási lista első két pozícióját.
A vadonatúj Insight modell 2009 február 6-i bevezetése óta, nagyszerű fogadtatásra talált a vásárlók körében, köszönhetően környezetbarát technológiájának, praktikus kialakításának, könnyed és kényelmes vezethetőségének, valamint megfizethető árának.
(forrás: Japan Automobile Dealers Association)
* Az Insight értékesítése 2009 február 6-án kezdődött
Kummulált Értékesítés (az értékesítés kezdete óta) | Darabszám | Helyezés az új autó regisztráció alapján |
2009 Értékesítési Eredmény Február | 4,906 | 10. |
2009 Értékesítési Eredmény Március | 4,088 | 21. |
2009 Értékesítési Eredmény Április | 10,481 | 1. |
* kivétel a 660 cm3 alatti személyautók
A vadonatúj Insight modellhez kapcsolódó további hírek elérhetőek a következő webcímen: http://www.hondanews.info/en/
(Az oldal kizárólag újságírói felhasználásra szolgál.)