A Honda Jazz európai értékesítési darabszáma a napokban átlépte az 500 ezres határt; ez az eredmény jól példázza a megújulásra mindig kész ötajtós ferdehátú modell folyamatos népszerűségét.
2002-es bemutatásakor a Jazz igazi szenzáció volt, hiszen a C-kategória utas- és csomagterét kombinálta a B-szegmens külső méreteivel, áraival és takarékosságával. A nemrégiben leváltott 2002-es Jazz rendkívül népszerű modellnek számított, s a legkisebb európai Honda iránti kereslet egészen a vadonatúj, 2008-as Jazz megjelenéséig nem lanyhult.
Ken Keir, a Honda Motor Europe alelnöke így nyilatkozott az 500 ezer darabos eladási eredményről: „A Jazz 2002-es bemutatása igencsak megváltoztatta a B-kategória erőviszonyait. Az emberek meghökkentek, amikor látták, mekkora helyet kínál az utasoknak és csomagjaiknak. Rendkívül lelkesítő számunkra, hogy félmillió darabot értékesítettünk belőle, s azon leszünk, hogy e sikerszéria folytatódjon, amikor szeptemberben megkezdjük a Jazz gyártását a Honda UK Manufacturing gyárban.“
A Jazz modellben a Honda számos különleges technológiája működik; ilyen például a „Magic Seats“ ülésrendszer, vagy a középen elhelyezett üzemanyagtartály, amely lehetővé tette a rendkívül rugalmas belső tér kialakítását. Az egyterűekéhez hasonló kiképzésű ötajtós modell szerte a kontinensen lojális európai vevőkört tudhat magáénak, hiszen a tulajdonosok jelentős része több Jazzt is vásárolt már.
Az Európában tavaly bemutatott, legújabb Jazz megtartotta az elődje sikereit biztosító erényeket, sőt minden ízében még jobb lett. Az Európa-szerte népszerű öreg autó beszámítási programok nyomán egyre több, a nagyautók használati értékét és térkínálatát kereső vásárlót csábít el a 399* literes csomagterű, takarékos és tiszta üzemű Jazz.
* A 399 literből 335 liter a csomagtartó kapacitása, 64 liter pedig a pótkerék nélkül szállított modellek csomagtérpadlója alatti rekesz befogadó képessége.