Már csak napok kérdésre, és kezdetét veszi a 2018-as Párizsi Autószalon, így a Honda nyilvánosságra hozta, milyen érdekességeket láthatunk majd kiállítási területén. A seregszemle látogatói megcsodálhatják a vadonatúj, immáron sorozatgyártásra kész európai CR-V Hybridet, a felfrissített HR-V –t és a speciális küldetésre szánt Civic Type R „Art Car”-t.
Közeledvén az autószalonhoz, a Honda ismertette a CR-V Hybrid fogyasztásra és CO2-kibocsátásra vonatkozó adatait. A megújult NEDC-teszt alapján a 184 LE-s, elsőkerék-meghajtású, benzines-elektromos SUV CO2 kibocsátása 120 g/km, kombinált üzemanyag-fogyasztása pedig 5,3 l/100 km. Összkerekes változatánál ez az érték 126 g/km, ehhez társul az alacsony, mindössze 5,5 l/100 km-es vegyes üzemben mért érték.
A CR-V Hybrid hajtásláncának működését a Honda által fejlesztett i-MMD vezérlőegység szabályozza. A három üzemmódot (ti. elektromos, hibrid és benzines) felsorakoztató rendszer automatikusan kapcsol a menetprogramok között, így minden helyzetben optimális teljesítményleadás és üzemanyag-felhasználás jellemzi a típust.
A sorozatgyártásra kész CR-V Hybrid mellett természetesen a benzines modellek is megmutatják magukat a francia fővárosban, így – a hétszemélyes kivitelben is megvásárolható – szabadidő-autó összes változatát megismerhetik a látogatók. A CR-V legújabb generációja messze felülmúlja elődjeit, használati érték, kényelem és kifinomultság terén egyaránt új mércét állít a szegmensben.
Szintén a Párizsi Autószalonon ünnepli európai premierjét az esztétikai és műszaki szempontból is felfrissített Honda HR-V.
A 2019-es modellváltozat orr-részét immáron a Honda arculatához igazodó, szárnyat idéző, „Solid Wing Face” névre keresztelt dizájn határozza meg, melynek legfőbb eleme a hűtőrács felett elhelyezett, sötét, ámde magasfényű króm dísztőelem, valamint a minden modellváltozathoz alapfelszereltségként kínált, LED-es nappali menetfénnyel kiegészített vetítőlencsés fényszórópár. A piaci bevezetés kezdetén 1.5 i-VTEC erőforrással lesz megvásárolható a 2019-es HR-V, az 1.5 VTEC TURBO és az 1.6 i-DTEC jövő tavasszal érkezik.
Hogy a Civic Type R megjelenése még különlegesebb legyen, a Honda pályázatot írt ki a Franciaországban található, Human Academy Europe néven ismert japán tervezőiskola diákjai számára. A feladat egy mangaképregények által inspirált „Art Car”, azaz művészautó megalkotása volt, a díj pedig nem más, mint hogy a Honda megvalósította a merész elképzelést.
A lélegzetelállító modell természetesen nem egyedül képviseli majd a Civic családot, szomszédságában az ötajtós kivitel Sport Plus verziója is ott virít majd a párizsi tárlaton.
A Honda motorsportok iránti elkötelezettségéről árulkodik, hogy az RA618H erőforrással felszerelt F1-es versenyautó, a Scuderia Toro Rosso STR13 is tiszteletét teszi a fények városában.
Az exkluzív, ún. LIMITED kiállítási területen a Honda motorsport-programjának másik sztárja, az NSX GT3 borzolja majd a kedélyeket, méghozzá közvetlenül az NSX 2018-as, közúti változata mellett. A GT3-as versenyautó jelentős szerepet vállal a három földrészen zajló Honda Customer Racing programban, ráadásul júliusban indult a Spái 24 óráson, így a modell 25 év után visszatért a legendás endurance-viadalra.
Az ultramodern négykerekűek mellett egyéb termékeket is bemutat a Honda, egyértelműen jelezve, hogy minden területen igyekszik jobbá, boldogabbá tenni az emberek életét. Aki ellátogat a párizsi kiállításra, a márka világszerte népszerű motorkerékpárjaival és speciális kisgépeivel is találkozhat, így tényleg egyedülálló programnak ígérkezik az autószalon.
A károsanyag-kibocsátási értékek hitelesítése az (EU) 2017/1151. számú rendelete alapján, a WLTP mérési módszer szerint zajlott. A hivatkozott értékek - az (EU) 2017/1153. számú rendelete alapján - NEDC-ciklus szerinti mérés során születtek.
A Honda standját a Paris Motor Show - 2018 négyes pavilonjában (Hall 4.) találhatják a látogatók, míg a LIMITED kiállítási területnek a Hall 1., a Honda motorkerékpároknak pedig a Hall 3. ad otthont.